Als spin in het web tussen klanten en collega's staat Sandra van Deijl elke dag garant voor klantgerichtheid
Als senior manager real estate & customer experience bij Prologis in de Benelux beschouwt Sandra van Deijl zichzelf als de spin in het web tussen klanten en collega's die klanten "omzomen". Sandra sprak met ons over haar baan en haar passie voor het organiseren van evenementen met een goed doel.
Kan u ons iets vertellen over uw achtergrond?
Sandra: Bouw en onderhoud hebben me altijd geïnteresseerd, zelfs als kind al. Als mijn kamer bijvoorbeeld versierd moest worden, gaf mijn vader me plaksel, een tafel en rollen behang, zodat ik het zelf kon doen. Deze aanpak heeft mij in de richting van techniek gestuurd, eerst als specialist en daarna als allrounder in mijn huidige functie.
Kunt u ons meer vertellen over uw beroepservaring?
Sandra: Gedurende 15 jaar werkte ik voor Slavenburg, waar ik verantwoordelijk was voor Prologis als klant wat betreft het onderhoud van Prologis gebouwen. Gezien mijn ervaring met Prologis als bedrijf en mijn passie voor het soort zaken waar zij in zaten en nog steeds zitten, besloot ik bij Prologis te gaan werken. En na bijna 15 jaar bij Prologis te hebben gewerkt als property manager en nu als senior manager Real Estate & Customer Experience, is dit een van de beste beslissingen gebleken die ik op professioneel niveau heb genomen.
Hoe blijft u op de hoogte van de behoeften van uw klanten?
Sandra: Ik geloof dat het cruciaal is om medelevend te zijn en te denken vanuit het perspectief van de klant. De spin in het web zijn tussen klanten en collega's helpt mij om optimaal aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen.
Wat vindt u het leukste aan werken bij Prologis?
Sandra: Allereerst geniet ik van de cultuur van Prologis, waar je volledig jezelf kunt zijn en je mening kunt geven. Wat ik ook leuk vind aan Prologis is onze inventiviteit. Je zult ons nooit horen zeggen dat we geen tijd hebben. We werken altijd naar de best mogelijke oplossing toe. En ik vind het erg leuk om het Property Management Team te coachen. Wanneer ik met minder ervaren collega's werk, besef ik ten volle welk een ongelooflijk scala aan ervaringen ik met me meedraag. Het is geweldig om mijn kennis te delen met het team, hen te helpen hun vaardigheden te verbeteren en tegelijkertijd de mijne te verbeteren.
Welke hobby's en passies hebt u buiten uw werk?
Sandra: Ik ben een grote fan van het organiseren van evenementen voor een goed doel. Stelvio for Life is een goed voorbeeld, waarbij we een 21 km lange liefdadigheidsbeklimming van de Passo dello Stelvio in Italië organiseerden, ten behoeve van universele toegang tot de behandeling van specifieke kankersoorten op basis van hun DNA-profielen. Ik was ook betrokken bij de organisatie van de Prologis skireis voor de Noord-Europese regio. Mijn hobby's, namelijk wandelen, skiën en après-skiën, passen perfect bij deze evenementen. Mijn andere passies zijn mijn familie en vrienden, en mijn Rhodesian Ridgeback.
Wat is het beste levensadvies dat u zou willen delen?
Sandra: Pluk de dag en leef het leven met volle teugen!