De klantbeleving en de kwaliteit van onze klantenservice hebben de hoogste prioriteit. Al onze acties zijn erop gericht om aan de behoefte van onze klanten te voldoen en om persoonlijke service te bieden. In lijn met deze strategie richt Prologis een Customer Experience Team op, een nieuw organisatiemodel voor een nog betere servicekwaliteit.

De nieuwe standaard in klantenservice
Het Customer Experience Team (CET) is het aanspreekpunt voor snelle en efficiënte service. Het nieuwe organisatiemodel is flexibel, staat dicht bij onze klant en is altijd gericht op de klantervaring. Met de oprichting van het CET profiteren onze klanten van geïntegreerde, cross-functionele expertise, waardoor we problemen snel op kunnen lossen en efficiënt in de behoeften van onze klanten kunnen voldoen.

Reorganisatie en uitbreiding
De nieuwe CET-structuur betreft niet alleen een reorganisatie, maar ook een verdubbeling van het aantal experts binnen het Customer Experience Team. Dit is een strategische keuze die meer flexibiliteit biedt en ons in staat stelt om onze klanten te helpen bij alle uitdagingen die zij ondervinden. Zo kunnen zij zich zorgeloos concentreren op hun eigen bedrijfsvoering.

In de Benelux zijn twee Customer Experience Teams beschikbaar (Benelux North en Benelux South), met per team de volgende functies:

  • Real Estate and Customer Experience Manager: verantwoordelijk voor het managen van de klantervaring, voorheen bekend als de Property Manager.
  • Real Estate & Customer Experience Coordinator: zorgt ervoor dat de vraag van de klant snel en door de juiste persoon wordt afgehandeld.
  • Facility Manager: zorgt voor alle services gerelateerd aan het management van de logistieke faciliteit; de integratie van deze persoon in het CET is een groot voordeel in het garanderen van optimale servicekwaliteit.
  • Leasing Manager: verantwoordelijk voor de marketing, en beheert het Prologis Essentials-platform.
  • Operations, Construction Manager: is verantwoordelijk voor het uitvoeren van herstelwerkzaamheden.
  • Regulations, ICPE classification and environment: adviseert bij regelgeving en milieu gerelateerde zaken.
  • Property & Data Billing Manager: verzorgt het administratieve gegevensbeheer.

Extra voordelen
De nieuwe organisatiestructuur biedt onze klanten bovendien ondersteuning van milieuspecialisten, die hen helpen om aan ICPE-normen te voldoen en hun CO2 footprint te verminderen. Ook kunnen zij profiteren van de diensten en producten van Prologis Essentials Marketplace, waarmee ze op elk moment over alle soorten operationele apparatuur kunnen beschikken voor de uitvoering van hun werkzaamheden. De nieuwe structuur biedt klanten bovendien de mogelijkheid om het PARKlife concept te ontdekken, waarbij ruimtes en plekken worden gecreëerd waar iedereen met plezier werkt. 

Sander Breugelmans Senior Vice President, Regional Head Northern Europe: ‘’De vernieuwde organisatiestructuur van het Customer Experience Team stelt ons in staat om de relatie met onze klanten nog verder te versterken, en hen een optimale servicekwaliteit te bieden. Dankzij de cross-functionele teams kunnen we nog beter in de behoeften van onze klanten voorzien, en kunnen zij zich in alle rust focussen op hun eigen business.”

Ontdek de Benelux Customer Experience Teams:

Benelux North

Benelux South

LATEN WE BEGINNEN

Elke connectie begint met een gesprek. Ons team staat klaar om te helpen.